


Vissa tillverkares garantier kan visa sig vara väldigt begränsade när olyckan väl är framme och du tror att det täcks av din garanti. Först då upptäcker du det finstilta med undantag och begränsningar och inser att garantin vid vissa fel enbart skyddar tillverkaren och inte dig som kund. Ibland kan du få en materialgaranti men får själv stå för arbetskostnader och resor för att få badet reparerat. Detta är något du som kund bör kontrollera innan du bestämmer dig för ett spabadsköp.
Beachcomber har en bättre idé, då vi skyddar dig med en riktig garanti. Vi bygger ett bekymmersfritt spabad och backar upp det med en till 100 % bekymmersfri garanti. Beachcombers garanti innehåller inget finstilt, den är enkel, rak och vattentät. Om något går sönder inom garantitiden och det är vårt fel så tar vi vårt ansvar och byter ut eller reparerar samt står för alla kostnader som material, arbetskostnad och resor (frysskador täcks naturligtvis inte av garantin).
Detta är vad vi kallar en riktig garanti som skyddar dig som kund.
När ni köper ett Beachcomber Spabad så investerar ni även i ett hängivet team av spabadsexperter som kommer att vara engagerade i dig och ditt spabad långt efter inköpstillfället. Vi hjälper dig även efter ditt köp med eventuella problem, frågor, funderingar och på ett aktivt sätt försöka hitta svar och lösningar. Skulle någon komponent behöva bytas under/efter garantitiden utför vi det snabbt och effektivt.
Vi vill att du som kund ska känna dig så nöjd med ditt bad och med oss så du även rekommenderar oss till dina vänner och bekanta.